ראה"מ: "יעד ראשון חיסול החמאס; אח"כ החזרת החטופים"

    חדשות קול חי No Comments on ראה"מ: "יעד ראשון חיסול החמאס; אח"כ החזרת החטופים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום את לוחמי גדוד מילואים 8101 – חטיבת אלכסנדרוני בצפון. נתניהו שוחח עם החיילים ואמר בנוגע להשבת החטופים: "אנחנו מתקדמים. אני לא חושב שכדאי להכביר במילים, אפילו לא ברגע הזה, אבל אני מקווה שיהיו בשורות טובות בקרוב"

    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם לוחמי גדוד מילואים 8101 – חטיבת אלכסנדרוני, שירד לפני מספר ימים מקו בגזרה המזרחית בגבול לבנון.

    ראש הממשלה קיבל סקירה ממפקד הגדוד סא"ל במיל' מעיין פלדמן על פעילות הגדוד בגזרה הצפונית בשבועות האחרונים, ושמע מהמפקדים על תחושותיהם וחוויותיהם מהגיוס לשירות מילואים מבצעי וממושך. המפקדים שיתפו ברוח הלחימה בגדוד ועל הרצון והמחוייבות של כלל המשרתים להמשיך לפעול ולתרום לביטחון מדינת ישראל ואזרחיה.ראש הממשלה בנימין נתניהו עם לוחמי גולני

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ללוחמים: "אני פה עם לוחמי ומפקדי גולני – רוח אדירה. אנשים שכרגע נלחמים בצפון מתאמנים כאן באליקים וחוזרים בחזרה. פשוט רוח של צבא מנצח. אנחנו מתמקדים כרגע בהגנה מאוד חזקה ומאוד יוזמת בצפון על מנת להשיג ניצחון מוחץ בדרום. יעד ראשון, חיסול החמאס, לא עוצרים עד שמבצעים. יעד שני, החזרת החטופים – אנחנו מתקדמים. אני לא חושב שכדאי להכביר במילים, אפילו לא ברגע הזה, אבל אני מקווה שיהיו בשורות טובות בקרוב. יעד שלישי, להבטיח שמה שהיה בעזה לא יחזור".

    נתניהו המשיך ואמר: "אנחנו רוצים להחזיר את הביטחון, נפעל ונשיג את החזרת הביטחון גם לדרום וגם לצפון. המכשיר העיקרי שיש לנו, זה הרוח של עם ישראל שמתבטאת בחיילים, מפקדים שבאים מכל חלקי החברה הישראלית, פשוט עוצמה אדירה. אני רוצה להצדיע בפניכם ולהגיד לכם אנחנו ממשיכים עד הניצחון. תודה רבה לכם מקרב לב, תמסרו גם למשפחות".

    לביקור התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן והמזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל.



    0 תגובות